Lähitaksi vahvistaa myyntiä, markkinointia ja viestintää

Lähitaksi vahvistaa yhtiön myynnin, markkinoinnin ja viestinnän osaamista kahdella uudella työtehtävällä ja henkilöstöjärjestelyillä. Toimenpiteillä kehitetään Lähitaksin kilpailukykyä alati ja nopeasti muuttuvalla taksitoimialalla. Uudistusten tavoitteena on parantaa entisestään Lähitaksin tunnettuutta luotettavana, laadukkaana ja turvallisena taksipalveluiden kotimaisena tarjoajana sekä lisätä myyntiä.

Lähitaksin uutena myynti- ja markkinointijohtajana on 1.9.2020 aloittanut Sanna Salminen. Aikaisemmin Salminen on vastannut muun muassa Dahl Suomi Oy:ssä liiketoiminnan kehittämisestä ja markkinoinnista sekä Telian kuluttajainternet-liiketoiminnasta. Salmisen erityisosaamista on erilaisten digipalveluiden kehittäminen. Koulutukseltaan Sanna on diplomi-insinööri.

Uutena markkinointipäällikkönä aloittanut Tuomo Antikainen on työskennellyt Lähitaksissa vuodesta 2019 markkinointi- ja viestintäpäällikkönä. Aikaisemmin Antikainen on toiminut muun muassa Postin ja Fazerin viestintäpäällikkönä, ja hänellä on lähes 30 vuoden kokemus erilaisista viestinnän ja markkinointiviestinnän tehtävistä. Koulutukseltaan Tuomo on valtiotieteiden maisteri.

1.12.2020 Lähitaksin viestintäpäällikkönä aloittava Sakari Lauriala työskentelee kuluvan syys-marraskuun ajan osa-aikaisesti viestinnän erillistehtävissä. Aikaisemmin Lauriala on toiminut muun muassa Lähitaksin markkinointi- ja viestintäpäällikkönä sekä Onnettomuustutkintakeskuksen, Maavoimien ja Suomen Taksiliiton viestintäpäällikkönä. Laurialan erityisosaamista on kriisiviestintä. Koulutukseltaan Sakari on valtiotieteiden maisteri.

Lisätiedot:
toimitusjohtaja Juha Pentikäinen
p. 040 865 0988
juha.pentikainen@lahitaksi.fi

Takaisin