Tea kehittää palveluja yritysten arkeen ja juhlaan

Tutustu yrityspalveluihimme: Yrityksille - Lähitaksi (lahitaksi.fi)

 

Iloinen, energinen ja ideoita pursuava. Näillä sanoilla voisi hyvin kuvailla Lähitaksin tehonaista Tea Arrasvuorta, joka hoitaa Lähitaksissa yrityspalveluja ja kertoo myös premium-tason palveluista. Ne helpottavat yritysten kiireistä arkea ja tuovat luksusta niiden juhlaan.  

– Jos ratkaisua ei ole valmiina, niin yhdessä voidaan aina kehittää juuri oikeanlainen palvelu. Omassa työssäni palvelujen kehittäminen ja ideointi on huippua. Harva varmaan arvaa, kuinka laajasti yrityspuolen taksipalveluja voidaan räätälöidä ja millaisia palveluja Lähitaksilla on tarjolla, asiakkuuspäällikkö Tea Arrasvuori kertoo innostuneena.

 

Butler, iBook ja Business Class

Kaikkea ei kuitenkaan aina tarvitse räätälöidä, sillä Lähitaksilla on paljon jo valmiita palveluja.

– Palvelut on kehitetty helpottamaan arkea. Laskutuspalvelu on esimerkiksi todella kätevä yritysasiakkaille, hän vinkkaa.

Omaksi unelmapalvelukseen Tea nostaa Lähitaksin Business Class -palvelun.

– Onhan se hienoa arjen luksusta, kun pukuun pukeutunut kuljettaja avaa sinulle premium-tason auton ovet ja voit nauttia takapenkillä rauhassa matkasta tai valmistautua seuraavaan palaveriin.

Jos yritys haluaa helpottaa vaikkapa aulapalvelun elämää, Lähitaksin Butler- ja iBook-palvelut ovat todellisia arjen auttajia asiakaspalvelijoille.

– Butler on hovimestarin tilauspainike. Käytännössä se tarkoittaa, että yritys saa käyttöönsä oman tilauspainikelaitteen, mihin on koodattu yrityksen osoitetiedot valmiiksi.  Näin yhdellä napin painalluksella saa tilattua taksin juuri oikeaan osoitteeseen. Kaiken lisäksi tämä palvelu on yrityksille ilmainen, hän hehkuttaa.

Internetpohjaisen iBook-nettiportaalin kautta taas taksin voi tilata yrityksen käyttöön sovittuun aikaan ja paikkaan.

– Harvassa yrityksessä tiedetään, että heille voidaan räätälöidä tarpeen ja toiveen mukaan esimerkiksi tiettyjä kiinteitä hintoja tai vähäpäästöisiä autoja käyttöön. Jos yrityksellä on vaikkapa vastuullisuusvaatimuksissa tietyn päästöluokan autojen käyttäminen, voimme toteuttaa palvelut niin, että heidän käyttöönsä tulee aina vähäpäästöinen auto.

 

Lepoa ja rauhaa

Tea vastaa nopeasti, kun häneltä kysyy, miksi kannattaa käyttää taksia eikä omaa autoa.

– Taksissa voit kesken hektisen päivän ottaa omaa aikaa ja rauhoittua. Monille myös esimerkiksi Helsingissä ajaminen ja parkkipaikan löytäminen voivat tuntua epämukavalta.

– Kun käytät taksia, se luonnollisesti vähentää stressitekijöitä.

Lähitaksin turvallisuus ja luotettavuus lisäävät sen käyttömukavuutta. Tea muistuttaa, että Lähitaksilla on tarkat turvallisuus- ja laatukoulutukset kuljettajille.

– Meillä on myös omat laaduntarkkailijat, joiden toiminta on systemaattista ja takaa sen, että turvallisuus ja laatu säilyvät korkeina. Ne ovat tänä päivänä asioita, joita asiakkaat arvostavat taksipalveluissa hyvin paljon. Lähitaksilla laatu ja turvallisuus kulkevatkin käsi kädessä ja panostamme niihin erittäin paljon, hän sanoo.

 

Kehittämistä, pohtimista ja ideointia

Kun on tehnyt töitä sekä matkailu-, hotelli- ja autoalalla, on taksipalvelut ilmiselvästi seuraava askel. Juuri tällainen tausta Tealla on. Lähitaksilla hän on ollut vuoden, mutta sitä ennen hän on tehnyt töitä esimerkiksi hotellissa ja urheiluoppaana ulkomailla.

– Omasta pitkästä asiakaspalvelu-urastani tiedän, millaiset asiat helpottavat asiakaspalvelijan työarkea esimerkiksi hotellin respassa.

Tea haluaa kuunnella myös asiakasta herkällä korvalla. Hänelle todellakin kannattaa kertoa hyvin laajasti erilaisista logistiikan pulmista.

– Taksit kuljettavat paljon muutakin kuin ihmisiä. Taksikyytien avulla saadaan kuljetettua esimerkiksi ruokaa, paketteja, asiakirjoja, erilaisia työkaluja, hän luettelee.

– Lähitaksilla on ratkaisu kaikkeen ja jos ei ole, se kehitetään. Palvelemme myös kaikenkokoisia yrityksiä eli minuun kannattaa ottaa yhteyttä, kun mietit yrityksellesi sopivaa palvelua.

 

Sovi tapaaminen:

Tea Arrasvuori, asiakkuuspäällikkö

tea.arrasvuori@lahitaksi.fi tai puh. 09 477 80 382

 

Takaisin