Usein kysytyt kysymykset (UKK)
Oletko kadottanut kuitin matkasta?
Jos kyyti on maksettu maksu- tai luottokortilla, voimme toimittaa kuittikopion suoraan järjestelmästämme pyynnöstäsi.
Jos kyyti on maksettu käteisellä, täytä palautteeseesi mahdollisimman tarkat tiedot matkasta, jotta voimme tunnistaa kyseisen tilauksen ja toimittaa sinulle puuttuvan kuitin.
Jätin tavaran taksiin – miten toimin?
Jos tavara on jäänyt taksiin, se toimitetaan yleensä lähimpään löytötavaratoimistoon, koska Lähitaksilla ei ole omaa löytötavaratoimistoa.
Voit tiedustella löytötavaroita ensisijaisesti alla olevan lomakkeen kautta. Jos tilanne on kiireellinen, voit olla suoraan yhteydessä välityskeskukseemme. Näin voimme parhaassa tapauksessa auttaa sinua löytämään tavarasi nopeasti jo saman tien.
Paljonko taksimatkani maksaa? Miten voin arvioida hinnan taksimatkalle?
Voit arvioida matkasi hinnan helposti Lähitaksin hintalaskurilla (lahitaksi.fi/hintalaskuri), joka antaa suuntaa-antavan arvion etukäteen.
Tutustu myös hinnastoomme (lahitaksi.fi/fi/hinnasto), josta löydät kaikki voimassa olevat hinnat.
Jos haluat varmistaa kiinteän hinnan jo ennen matkaa, se onnistuu kätevästi Lähitaksin mobiilisovelluksella tilausta tehdessä. Vapaaseen autoon noustessasi voit myös sopia kuljettajan kanssa erikseen kiinteän hinnan ennen matkan alkua.
Palaute & löytötavarat
Haluatko antaa meille palautetta taksimatkasta, tilauksesta tai saamastasi palvelusta?
Voit helposti jättää palautteesi alla olevan lomakkeen kautta. Lomakkeen kautta voit myös tiedustella taksiin mahdollisesti jääneitä löytötavaroita.
Jos et pysty täyttämään lomaketta, voit olla yhteydessä myös sähköpostitse tai puhelimitse (yhteystiedot löytyvät sivun alareunasta). Huomaathan, että sähköpostilla ei tule lähettää turhia henkilötietoja – suosittelemme käyttämään salattua sähköpostia.
Täytä lomakkeen kentät mahdollisimman tarkasti. Useimmat tarvittavat tiedot löytyvät kuitista, ja näin pystymme käsittelemään palautteesi nopeammin ja sujuvammin.
Huom! Kela-kyydit
Jos palautteesi koskee Lähikyydin (Suomen Lähilogistiikka Oy) järjestämää Kela-kyytiä, voit lähettää palautteen erillisen palautelomakkeen kautta tästä. Vaihtoehtoisesti voit jättää Kela-kyytiäsi koskevan palautteen soittamalla alueesi ilmaiseen palvelunumeroon.
Palaute
Yhteystiedot
Huomioithan, että asiakastiedustelut ja palautteet pyydämme ensisijaisesti jättämään palautelomakkeen kautta.
Palautteet
09 477 80 380 (arkisin klo 9-11, kaikki puhelut tallennetaan)
palaute@lahitaksi.fi
Löytötavarat
Voit tiedustella löytötavaroita ensisijaisesti yllä olevan lomakkeen kautta. Mikäli tilanne on kiireellinen, voit olla suoraan yhteydessä välityskeskukseemme.
0100 7300 (2,96 € + 0,29 € / 10 s + pvm/mpm)
palaute@lahitaksi.fi