Haluatko antaa meille palautetta taksimatkasta, taksin tilaamisesta tai Lähitaksilta saamastasi palvelusta? Käytä ensisijaisesti alla olevaa palautelomaketta, mutta voit myös lähettää sähköpostia tai soittaa meille. Käsittelemme kaikki palautteet ja myös vastaamme niihin halutessasi. Vältäthän henkilötietojen lähettämistä suojaamattomalla sähköpostilla. Suosittelemme käyttämään salattua sähköpostia. Älä sisällytä viestiin tarpeettomia henkilötietoja.
Voimme selvittää taksimatkaasi koskevia kysymyksiä nopeammin, jos lähetät meille siitä mahdollisimman tarkat tiedot (löytyvät kuitista):
Oletko kadottanut kuitin matkasta? Mikäli kyyti on maksettu käteisellä tai Lähitaksin maksukortilla, kuitin voi jälkeenpäin toimittaa vain kyydin ajaneen taksin kuljetusyrittäjä. Siksi onkin tärkeää, että täytätte palautteeseenne kaikki taksikyytiin liittyvät tiedot, jotta pystymme identifioimaan kyseessä olleen taksin ja toimittamaan kuittipyyntönne eteenpäin. Mikäli kyyti on maksettu muulla maksu- tai luottokortilla, tulee kuittikopioasiassa ottaa suoraan yhteyttä kyseiseen korttiyhtiöön.
Lähitaksilla ei ole omaa löytötavaratoimistoa. Löytötavarat takseista toimitetaan pääsääntöisesti lähimpään löytötavaratoimistoon. Lähitaksi palvelee Uudellamaalla, Riihimäellä, Rovaniemellä ja Kittilässä.
Palautteet
09 477 80 380 (arkisin klo 9-11) Kaikki puhelut tallennetaan.
sähköposti: palaute@lahitaksi.fi (emme valitettavasti pysty vastaamaan sähköpostitse tulleisiin soittopyyntöihin)
Kela-kyytien palautteet
Mikäli palautteesi koskee Lähikyydin (Suomen Lähilogistiikka Oy) Kela-kyytiä, lähetä palautetta www.lahikyyti.fi -sivujen palautelomakkeen kautta tästä.
Vaihtoehtoisesti voit jättää palautteen soittamalla alueesi ilmaiseen palvelunumeroon.
Löytötavarat
0100 7300 (2,50 € + 0,25 € / 10 s + pvm/mpm)
sähköposti: palaute@lahitaksi.fi
Asiakastiedustelut ja palautteet pyydämme ensisijaisesti lähettämään alla olevalla palautelomakkeella:
Asiani koskee