Laadunvalvonta turvaa taksialaa
Lähitaksin tavoitteena on tarjota asiakkailleen ensiluokkaista taksipalvelua – joka kerta. Siksi laadunvalvonta on olennainen osa toimintaamme ja yksi keinoista, joilla varmistamme palvelumme turvallisuuden, sujuvuuden ja luotettavuuden.
Laadunvalvonta varmistaa onnistuneen matkan
Lähitaksin laadunvalvonnan tehtävänä on varmistaa, että saamasi palvelu täyttää Lähitaksin laatuvaatimukset. Omistautuneet laadunvalvojamme seuraavat matkojen onnistumista, asiakaskokemuksia ja kuljettajien toimintaa. Mikäli jokin matka ei suju odotetulla tavalla, laadunvalvojat ovat yhteydessä kuljettajaan ja ryhtyvät tarvittaviin toimenpiteisiin.
Laadunvalvonta huolehtii myös siitä, että kaikki kuljettajat ja taksiyrittäjät toimivat sovittujen periaatteiden ja sopimusten mukaisesti – vastuullisesti ja ammattitaitoisesti.
Kehitämme palvelua yhdessä asiakkaidemme kanssa
Laadunvalvonta ei ole pelkkää valvontaa – se on jatkuvaa kehittämistä, jossa asiakaspalaute näyttelee keskeistä roolia. Seuraamme saamaamme palautetta ja palvelun laatua mittaavaa dataa, kuten kyytien täsmällisyyttä ja sujuvuutta. Näin voimme tunnistaa kehityskohteita ja tukea kuljettajia tarjoamaan mahdollisimman hyvää palvelua.
Laatu kuuluu Lähitaksin ydinarvoihin – ja siksi panostamme siihen jokaisella matkalla asiakkaidemme parhaaksi.
Anna palautetta
Arvostamme palautettasi. Kokemuksesi auttaa meitä kehittämään palveluamme jatkuvasti. Palautetta toiminnastamme laadunvalvonnan tehostamiseksi voit tarvittaessa laittaa täältä.