Lähitaksin laadunvalvonnan tehtävä on varmistaa, että saamasi palvelu on Lähitaksin laatulupauksen ja omien laatuvaatimustemme mukaista. Lähitaksin omat laadunvalvojat huolehtivat siitä, että matkasi sujuu moitteetta. He ovat tarvittaessa yhteydessä kuljettajaan, mikäli sinulla on palautetta taksimatkastasi. Laadunvalvonta myös varmistaa, että Lähitaksin, ja sen yrittäjien ja kuljettajien kanssa tehtyjä sopimuksia noudatetaan.
Laadunvalvontaamme voi myös ilmoittaa suurista tapahtumista ja yritysjuhlista, ja he huolehtivat puolestanne siitä, että takseja riittää vieraille. Kysy mahdollisuudesta väliaikaisen taksiaseman perustamiseksi yrityksenne tilaisuuden ajaksi.
Puhelinajat
Arkisin ma-pe klo 9–11 & klo 12-14
09 477 80 344 Kaikki puhelut tallennetaan.
laadunvalvonta@lahitaksi.fi